معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

برند تجاري چيست؟

برند به هرگونه علامت يا نشان اطلاق مي‌شود كه شما و شركت‌تان را به ديگران معرفي مي‌كند. به اين معناكه بعد از آنكه برندي را براي شركت خود برگزيديد، از اين پس تمامي فعاليت‌ها، موفقيت‌ها و ضرر و زيان شما با برندتان بيان خواهد شد.

از اين‌رو ارزش يك برند با به ثبت رسيدن افزايش مي‌يابد. به علاوه برند شما زماني اهميت بيشتري مي‌يابد كه قصد داريد در حوزه تجارت از رقباي خود متمايز گرديد. براي ثبت برند بهتر است از تجارب كارشناساني كه در اين حوزه فعاليت دارند بهره‌مند شويد تا هرچه سريعتر پله‌هاي موفقيت را يكي پس از ديگري بپيماييد.

شرايط ثبت برند تجاري براي تاييد توسط كارشناسان

نام و برند تجاري كه انتخاب مي‌كنيد نبايد شامل اسم يا نشاني باشد كه با فرهنگ اسلامي و قوانين كشور مغايرت داشته باشد. به علاوه بايد براي ثبت برند خود، نامي انتخاب كنيد همانند ساير شركت‌ها نباشد. همچنين استفاده از علائم يا اسامي گمراه كننده موجب عدم تاييد برند شما مي‌شود.

ميتوانيد جهت انتخاب اسم مناسب براي برند خود به صفحه ليست اسامي خاص براي برند مراجعه نماييد.

بنابراين براي ورود به حوزه تجارت براي آنكه در شروع كار با هيچ بن بستي روبرو نشويد سعي كنيد برندتان را كاملا منحصربه فرد انتخاب كنيد. در اين مسير مي‌توانيد از راهنمايي‌ها و مشاوره‌هاي شركت‌هايي نظير سامانه ثبت شركت نيك كه در زمينه

  • ثبت برند
  • ثبت شركت
  • ثبت تغييرات شركت
  • دريافت كارت بازرگاني

فعاليت و تجربه دارند استفاده نماييد.

راهنماي ثبت برند تجاري

مراحل ثبت برند

براي ثبت برند ابتدا بايد مراحلي را طي كنيد. در واقع برند شما ابتدا بايد توسط كارشناسان مخصوص و مرتبط با اين حوزه بررسي شده و تاييد شود. در اين صورت امكان ثبت برند براي شما وجود خواهد داشت. در ادامه تمامي مراحل ثبت برند معرفي شده است:

تكميل اظهارنامه

در اولين مرحله بايد مناسب‌ترين نوع اظهارنامه براي ثبت برند را انتخاب نماييد. سپس در بخش‌هاي مشخص شده تمام اطلاعات لازم را تكميل نماييد. توجه داشته باشيد كه اظهارنامه در ثبت برند شما و آينده كسب و كار شما تاثير زيادي دارد.

اظهارنامه فرم بسيار مهم براي ثبت شركت مي‌باشد و به عنوان مدركي بسيار ارزشمند محسوب مي‌شود كه در زمان‌هاي خاص به سهامداران كمك خواهد كرد. اين فرم كاملا رسمي است و ارزش قانوني دارد.

مشخصات صاحب برند شركت

در مرحله دوم مالك برند بايد اطلاعات شخصي خود را در بخش مشخص شده وارد نمايد. در اينجا تفاوت شخص حقيقي و حقوقي بايد مشخص شود زيرا نوع شخص و فعاليت آنها متفاوت مي‌باشد. در صورتي كه وكيل كارهاي شما را انجام مي‌دهد بايد در اين بخش مشخصات وكيل نيز تعيين شود.

اطلاع از تاييد برند

بعد از تكميل مدارك مورد نياز در سامانه، بايد مدارك توسط كارشناس مربوطه بررسي شود. اين كار اندكي زمان‌بر بوده و سپس نتيجه آن اعلام مي‌شود. براي اطلاع از نظر كارشناس بايد وارد سامانه شويد و نتيجه ثبت برند خود را بررسي نماييد.

توجه داشته باشيد اگر برند شما متناسب با شرايط و ضوابط جمهوري اسلامي انتخاب نشود و نمونه برند شما در سامانه توسط كارشناس مربوط رد شود در آينده از اعتبار شركت شما كاسته خواهد شد، هرچند كه برند بعدي شما دقيقا برطبق قوانين باشد.

پرداخت هزينه ثبت برند

بعد تكميل مدارك و مستندات در سامانه، اكنون نوبت پرداخت هزينه است. هزينه‌هاي تعيين شده براي شخص حقيقي و حقوقي متفاوت مي‌باشد.

دريافت شناسه اظهارنامه

پس از پرداخت هزينه‌هاي مورد نياز مي‌توانيد وارد مرحله بعد شويد. پس از تاييد برند مدنظر شما، شناسه اظهارنامه شركت توسط سامانه تحويل داده مي شود. سپس آدرسي در صفحه براي شما نمايش داده مي‌شود كه سرمايه گذار با امضاي فرمي كه توسط كارشناسان تاييد شده است، تا حدي مراحل لازم را طي مي كند. سپس بايد مدارك برابر شده با اصل را به آدرس نمايش داده شده بفرستيد. فراموش نكنيد كه فيش مدارك نيز به عنوان مكمل آن ها نياز خواهد بود.

ثبت برند در روزنامه رسمي

بعد از تاييد برند بايد برند خود را در روزنامه‌هاي رسمي منتشر كرده و به مردم بشناسانيد. در اين مرحله بايد برند انتخابي خود را همراه با نام و محصولاتي كه قصد توليد و فروش آن را داريد در روزنامه بيان كنيد. به اين ترتيب با اين كار مردم را از آينده برند خود آگاه مي‌سازيد و از همين زمان جذب مشتري را آغاز مي‌كنيد.

هدف از ثبت برند در روزنامه علاوه‌بر معرفي خود به مردم، براي اطلاع كارشناسان از صداقت شما در ارائه بند مي‌باشد. اگر بعد از درج برند در روزنامه، شخص يا شركتي به عنوان جعل نام شركت ديگر از شما شكايت كرد بايد با اعتبار خود در آينده خداحافظي كنيد.

بنابراين توصيه مي‌كنيم در اين مسير تمام تلاش خود را بكنيد و اشتباه و تقلبي در انتخاب نام يا طرح برند پيش نيايد. براي اين كار بهترين راه اعتماد به شركت‌هاي فعال در اين زمينه يا كمك گرفتن از وكيل براي استعلام نام انتخابي مي‌باشد. ما در سامانه ثبت شركت نيك با انجام پيگيري‌هاي لازم از بروز چنين مشكلات خطرسازي در آينده به خوبي جلوگيري مي‌نماييم. تنها كافيست به ما اعتماد كنيد.

راهنماي ثبت برند تجاري

مشاوره ثبت برند تجاري

شما ميتوانيد جهت اطلاع مشاوره ثبت برند تجاري و همچنين مشاوره در زمينه هاي ثبت شركت ، ثبت تغييرات شركت و ديگر امور ثبتي ، با شماره 02188888822 تماس حاصل فرماييد.
همچنين براي ديدن كليپ هاي آموزشي ميتوانيد ما را در اينستاگرام ثبت نيك - @nikregister دنبال نماييد.

نقل و قول : خبر گزاري دانشجو

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۳:۳۹ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی