معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

اطلاعات متقاضي از مراحل ثبت شركت

نخستين قدم از مراحل ثبت شركت كه در فرم مربوط براي ثبت بايد پر شود اطلاعات متقاضي خواهد بود.
اين اطلاعات شامل نام و نام خانوادگي متقاضي، تابعيت و سمت متقاضي، شماره ملي و شماره همراه او خواهد بود. اين اطلاعات بايد مربوط به فرد متقاضي و يا وكيل شركت باشد.
مراحل ثبت شركت در تمام كشور به يك شكل مي باشد و انجام آن توسط افراد ممكن است طولاني به نظر بيايد و سخت باشد.
پرسنل متخصص و كارآزموده ثبت شركت نيك پيچيدگي هاي اين مراحل را كم مي كنند و پشتيباني هاي لازم را در تمامي مراحل به عمل مي آورند.
در صورت نياز به ثبت شركت و ثبت تغييرات آن و آشنايي با مراحل آن با شماره تماس هاي موجود در سايت تماس حاصل فرماييد و اطلاعات لازم را از كارشناسان مجموعه دريافت كنيد.

نام هاي پيشنهادي براي شركت

دومبن مرحله از ثبت، انتخاب اسم شركت و ارائه ۵ نام بر اساس اولويت مي باشد تا يكي از آنها در نهايت انتخاب شود. ريشه اين نام بايد فارسي باشد و به هيچ وجه لاتين نباشد.
همچنين با شئونات اسلامي منافات نداشته باشد و غيرتكراري باشد. حداقل يك اسم خاص نيز در آن به كار رفته باشد. بايد دقت داشته باشيد كه اين نام موجب گمراهي مشتري نشود.
در نهايت پس از اينكه بر اساس اولويت اين پنج اسم بررسي شدند استعلام صورت مي گيرد و نام نهايي انتخاب مي شود.

اطلاعاتي جامع درباره مراحل ثبت شركت

مشخص كردن موضوع فعاليت شركت

سومين قدم از مراحل ثبت شركت كه بسيار مهم مي باشد مشخص كردن موضوع فعاليت شركت خواهد بود.
موضوع فعاليت شركت شامل سه گروه است، گروه اول موضوعاتي هستند كه قابل ثبت و فعاليت نمي باشند.
گروه ‌دوم موضوعاتي هستند كه قبل از ثبت بايد براي آنها مجوز دريافت شود. سومين گروه موضوعاتي هستند كه بدون مجوز آنها را مي توان ثبت نمود.
موضوع صريحي را براي شركت بايد انتخاب كرد و سپس به طور دقيق كدپستي، دورنگار، شماره تلفن، نشاني تاريخ نما و پست الكترونيك را وارد كرد. تمام تلاش سامانه ثبت شركت نيك ارائه خدمات به مشتري در تمام مراحل مي ‌باشد و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نمي كند.

نوع سرمايه اوليه شركت

در اين مرحله از ثبت شركت نوع سرمايه را با توجه به فهرست بايد انتخاب كنيد و به تعيين ارزش ريالي هر سهم بايد بپردازيد.
ميزان سرمايه ميزان اعتبار را مشخص خواهد كرد. سپس مشخصات شركا را وارد كنيد و اينكه هر شخص چه مقدار سهام داشته باشد را وارد نماييد.
اينكه اعضاي شركت هر كدام چه سمتي دارند بايد مشخص شود و با توجه به جلسه موسسين شركت هر يك از اين اعضا قادر به تغيير سمت خود خواهند بود.

تاييد مدارك در مراحل ثبت شركت

اگر شركت مورد نظر سهامي خاص باشد در اين قسمت بايد براي آگهي شركت يكي از روزنامه هاي كثيرالانتشار را انتخاب كنيد اما اگر به ثبت موسسه يا ثبت شركت مسئوليت محدود مي پردازيد نيازي به اين كار نخواهد بود. در اين قسمت روز و ماه سالي هر شركت بايد انتخاب شود. كارشناسان ثبت شركت نيك بهترين راهنما براي كسب و كارهاي مختلف هستند تا با ثبت شركت خود قادر به توسعه فعاليت هاي خود باشند. سامانه ثبت شركت نيك كمترين هزينه را بابت انجام مراحل ثبت شركت به طور دقيق و اصولي در نظر گرفته است و هدفي جز كسب رضايت مشتري ندارد. براي دريافت اطلاعات بيشتر با كارشناسان اين مجموعه در ارتباط باشيد.

تاييد مدارك در مراحل ثبت شركت

يكي از مراحل ثبت شركت اين است كه به ذكر صورت جلسه موسسين هر شركت بپردازيد كه در رابطه با موسسات غيرتجاري و هم چنين سهامي خاص اظهارنامه را خواهيم داشت و در رابطه با شركت هاي مسئوليت محدود تقاضانامه را داريم.
سپس در مرحله بعد بايد به وارد كردن متن اظهارنامه و اساسنامه اي كه شركت يا موسسه دارد بپردازيم. در شركت هايي با مسئوليت محدود، تضامني و نسبي شركتنامه ضروري خواهد بود و در رابطه با شركت هاي تعاوني و سهامي نيازي به شركتنامه نيست.

در شركت هاي مسئوليت محدود شركتنامه يك ركن اساسي به شمار مي آيد و اگر تنظيم نشود موجب باطل شدن شركت خواهد شد.
آخرين مرحله ثبت شركت تاييد مدارك مي باشد. مداركي كه براي تأسيس مورد نياز مي باشد مشخص شده است و گزينه پذيرش نهايي را پس از تاييد مي توان انتخاب نمود.
كارشناس در اين مرحله اطلاعات را ارزيابي مي كند و در صورتيكه نقص و مشكلي وجود نداشته باشد، اداره ثبت شركت درخواست مي كند كه مدارك را ارسال نماييد. اين مدارك شامل مشخصات شركت، مديران و هم چنين شركا خواهد بود.

‌اينكه سرمايه شركت نقدي يا غيرنقدي مي باشد را مشخص كنيد.

nikregister

تمامي مدارك از جانب شركا بايد تاييد شوند و آنها را امضا كنند. براي ارسال مدارك به اداره ثبت شركت پاكت هاي مخصوصي وجود دارد و بايد آنها را پست نمود. بعد از اينكه بررسي‌هاي نهايي صورت گرفت و تاييد بازرسان اداره ثبت شركتها رخ داد صدور گواهي آگهي شركت را خواهيم داشت. زماني كه به درج آگهي در روزنامه رسمي جمهوري اسلامي ايران مي پردازيد و آن را در روزنامه كثيرالانتشار انتشار مي دهيد ثبت نهايي شركت صورت مي گيرد. اين مرحله از شركت نيازمند تخصص مي باشد و بايد از تجربه كافي برخوردار بود. از اين رو بهره گيري از تجربه و تخصص تيم ثبت شركت نيك بهترين راهكار مي باشد.

جهت ثبت انواع شركت هاي تجاري با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس بگيريد.
همچنين ميتوانيد در تمامي زمينه هاي ثبتي از جمله ثبت شركت، ثبت برند تجاري، ثبت تغييرات شركت با مشاورين ما در تماس باشيد.

نقل و قول : اقتصاد آفرين 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۴:۱۸ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی