معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

مراحل ثبت شركت چه مي باشد؟

 با توجه به آن كه امروزه شركت هاي مختلفي از نوع تجاري و مدني در حال فعاليت مي باشند، شركت ها نام هاي متفاوتي به خود گرفته اند. براي مثال شركت هاي تجاري با نام هاي تضامني و محدود و سهامي خاص يا غير سهامي و يا تعاوني و مسئوليت هاي محدود، در حال فعاليت مي باشند. در اين شركت ها مقدار و نوع سرمايه ها متفاوت مي باشد اما به هر حال اساس فعاليت‌ هاي تمامي آن ها يكسان مي باشد.

مراحل ثبت شركت هاي مختلف كاملا متفاوت مي باشد اما مراحلي كه به صورت مشترك در ميان ثبت شركت هاي متفاوت وجود دارد، اساس يكساني خواهد داشت. در ابتدا شما بايد تعداد شركا را با توجه به نحوه و نوع فعاليتشان تعيين نماييد و براي تمامي شركا حدود مسئوليت ها را مشخص كنيد. سپس در سامانه هاي مربوطه براي ثبت شركت ثبت نام نماييد و آدرس شركت خود را در اين سايت وارد كنيد. در مرحله بعد نياز است كه ميزان درآمد اوليه براي آغاز فعاليت خود را مشخص كنيد و اسم و سمت و همينطور مقدار نوع سهام هر كدام از شركا و اعضاي شركت را تعيين نماييد.

 در مرحله بعد نياز است كه مطالب هر كدام از صورت جلسه هاي ابتدايي خود را در اين سايت وارد نماييد و در گام آخر نياز است كه مدارك لازم براي ثبت شركت ها را تكميل كنيد و براي سازمان ها و ارگان هاي مربوطه ارسال كنيد. پس فراهم نمودن مدارك لازم براي ثبت شركت از جمله گام هاي آخر براي ثبت شركت مي باشد كه تعيين كننده اين است كه شما توانسته ايد شركت خود را به ثبت برسانيد يا اين كه كار شما به تعويق افتاده است.

همچنين جهت اطلاع در مورد  ثبت تغييرات شركت و مراحل و مدارك آن ميتوانيد به سايت ثبت شركت نيك مراجعه نماييد.

مراحل ثبت شركت

مدارك لازم براي ثبت شركت هاي مختلف چيست؟

  براي ثبت شركت هاي مختلف چند نوع مدارك نياز داريد كه به صورت مشترك براي انواع شركت ها به آنها نياز پيدا خواهيد كرد. ابتدا دو برگ از اظهارنامه شركت و همينطور دو جلد از اساسنامه شركت را بايد تهيه نماييد و به صورت جلسه هاي ابتدايي كه در ميان موسسين اصلي شركت و هيئت مديره آن برگزار مي‌ شود نيز نياز پيدا خواهيد كرد. شما بايد كپي برابر اصل تمامي برگ هاي شناسنامه هر كدام از شركت ها و اعضاي شركت مانند بازرسين و سهامداران هيئت مدير آن را نيز تهيه نماييد.

حساب شركتي كه تازه تاسيس شده است و ۳۵ درصدي مي باشد نياز به يك گواهي پرداخت دارد كه بايد در ميان مداركتان وجود داشته باشد. شما نياز است كه اصل سند مالكيت موسسه و شركتتان را تهيه نماييد و ارائه اصل آن را به سايت مورد نظر داشته باشيد. به علاوه بايد گواهي نداشتن سوء پيشينه تمامي اعضاي شركت مانند بازرسان و سهامداران را به سايت ثبت نام براي سطح شركت ارائه كنيد.

از ديگر مدارك لازم براي ثبت شركت اين است كه شما بايد كپي شناسنامه و كارت ملي يا اصل و يا كپي آگهي تاسيس شركت خود را تهيه كنيد كه همه اين موارد جزوه مدارك لازم است كه سهامداران شخصي حقوقي بايد در سايت ثبت نام براي ثبت شركت تهيه كنند. اگر سهامدار خارجي به عنوان يك شخص حقيقي باشد آنگاه نياز است كه اصل و يا كپي و ترجمه پاسپورت خود را به همراه داشته باشد و بتواند گواهي اصل اين مدارك را ارائه نمايد.

براي ثبت شركت هاي سهامي خاص چه مداركي مورد نياز است؟

مدارك لازم براي ثبت شركت سهامي خاص و همينطور مدارك لازم براي ثبت شركت تعاوني مانند هم مي باشد و به چند مورد محدود خلاصه مي‌ شود. شما در ابتدا بايد كپي مداركي مانند كارت ملي و شناسنامه را تهيه كنيد و اقرارنامه اي فراهم كنيد كه نداشتن شغل دولتي شما را نشان بدهد و امضاي تمامي شركت‌ هاي شركت نيز زير آن مشخص باشد و همچنين تمامي مجوزهاي لازم را از ارگان هاي مربوطه دريافت نماييد. درخصوص اين مورد مي توانيد با ثبت شركت نيك نيز مشورت‌هاي داشته باشيد تا متخصصين شركت اطلاعات لازم را در اختيارتان بگذارد تا با صرف زمان كمتر تمامي مدارك را تهيه نماييد.

براي تهيه مدارك لازم براي ثبت شركت خدماتي با مسئوليت محدود نياز به مداركي مانند كپي شناسنامه و كارت ملي و همينطور مدارك شناسايي هيئت مديره خواهيد داشت. بايد ۵ نام جهت انتخاب اسم شركت ، متناسب با فعاليتتان ارائه نماييد و سازمان و ارگان هاي مربوطه يك كدام از اين اسم ها را بنا به تشخيصشان انتخاب نمايند. همچنين موضوع فعاليت و ميزان سرمايه شركت خود را بايد اعلام نماييد و در آخر هر كدام از شركا نام خود و ميزان سهام خود را در سايت مربوطه وارد نمايند.

مدارك لازم براي ثبت شركت فني مهندسي

مدارك لازم براي ثبت شركت هاي مهندسي و سهامي خاص مانند هم است و شما در ابتدا مدارك بسيار مهمي مانند كپي و اصل شناسنامه را به همراه داشته باشيد. ثبت شركت نيك مي تواند به شما كمك كند تا تمامي مدارك لازم را تهيه نماييد و براي ثبت شركت مهندسي كمترين زمان لازم را صرف نماييد. شما بايد دو صفحه از صورت جلسه هاي سهامداران را فراهم نماييد و امضاي سهامداران را نيز در زير آن درج نماييد و در سايت ثبت نامي بارگذاري كنيد.

اقرار نامه اي كه توسط سهامداران شركت به امضا رسيده است و همينطور اساسنامه شركت كه امضاي تمامي شركا و سهامداران بر زير آن مي باشد از جمله مدارك ضروري براي ثبت شركت مهندسي مي باشد. اگر موضوع فعاليتتان از جمله موضوع هاي خاص باشد آنگاه نياز است كه مجوزي را براي شروع فعاليتتان دريافت نماييد. كسب مجوز از جمله مواردي است كه ممكن است شما را به دردسر هاي زيادي بياندازد و لازم است كه درباره آن از ثبت شركت نيك كمك بخواهيد تا به مشكلي بر نخوريد.

براي ثبت شركت، چند نوع انتخاب داريم؟

همانطور كه خدمتتان توضيح داديم، براي ثبت شركت هاي مختلف نياز به مدارك و هزينه هاي متفاوتي پيدا خواهيد كرد. براي همين بايد با انواع شركت هاي موجود آشنايي پيدا كنيد و اين را بدانيد كه براي ثبت تمامي آنها مستلزم به داشتن شرايط متفاوت خواهيد بود شما مي توانيد با شركت‌ هايي مانند ثبت شركت نيك همكاري كنيد تا اين شركت ها براي شما توضيحات لازم را ارائه بدهند و به شما كمك كنند كه با در دست داشتن تمامي اطلاعات لازم، مدارك كافي را تهيه كنيد و زمان لازم براي ثبت شركت را كاهش دهيد. ثبت شركت نيك تجربه زيادي در اين زمينه دارد و با در دست گذاشتن متخصصين و پشتيبانان بسيار حرفه‌ اي براي شما، در اين مسير به شما كمك مي كند.

براي ثبت شركت چقدر بايد هزينه كنيم؟!

در كنار آنكه بايد به مدارك مورد نياز براي ثبت شركت توجه كنيد، نياز است كه درباره هزينه هاي لازم نيز اطلاعات كاملي را به دست بياوريد. بايد بدانيد كه اگر مدارك مورد نياز براي ثبت شركت را به صورت كامل تهيه نكنيد هزينه هاي ابتدايي براي شما افزايش پيدا خواهد كرد و ممكن است نه تنها زمان شما به هدر برود، بلكه هزينه هاي شما نيز رو به افزايش بگذارد.

شما ميتوانيد جهت اطلاع بيشتر از هزينه ها و نحوه ثبت شركت و همچنين مشاوره در زمينه هاي ثبت تغييرات شركت ، ثبت برند تجاري و ديگر امور ثبتي ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرماييد.

نقل قول : ايران ورزش 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۷:۳۵ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی