معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

هزينه ثبت شركت براي افرادي كه قصد دارند برند يا شركت خود را به ثبت برسانند و كالا و خدماتي كه به مشتري ارائه مي‌ دهند را شخصي سازي نمايند و از سوء استفاده سودجويان جلوگيري نمايند، يكي از دغدغه هاي مهمشان مي باشد. هزينه ثبت شركت براي ثبت انواع شركت و در انواع مناطق يا انواع كشورها متفاوت است و به همين خاطر در اين مطلب به توضيح درباره هزينه هاي ابتدايي در خصوص ثبت شركت خواهيم پرداخت.

هزينه ثبت شركت با توجه به نوع شركت مي تواند متفاوت باشد و بايد با توجه به هدف هر شركت، هزينه ثبت شركت برآورد شده و مورد تاييد قرار گيرد.

هزينه ثبت شركت براي افرادي كه قصد دارند برند يا شركت خود را به ثبت برسانند و كالا و خدماتي كه به مشتري ارائه مي‌ دهند را شخصي سازي نمايند و از سوء استفاده سودجويان جلوگيري نمايند، يكي از دغدغه هاي مهمشان مي باشد. هزينه ثبت شركت براي ثبت انواع شركت و در انواع مناطق يا انواع كشورها متفاوت است و به همين خاطر در اين مطلب به توضيح درباره هزينه هاي ابتدايي در خصوص ثبت شركت خواهيم پرداخت.

هزينه ثبت انواع شركت چقدر مي باشد؟

بايد براي شروع هر تجارت و يا فعاليتي و براي كسب و كارتان تمركز زيادي صرف نماييد و بتوانيد از همان ابتدا از عهده هزينه ثبت شركت برآييد.
به همين دليل نياز است كه قبل از شروع فعاليتتان راجع به تمام مشكلات و تمام هزينه هاي احتمالي تحقيق نماييد و با اطلاعات بالا در اين زمينه قدم برداريد. به طور مثال قيمت ثبت شركت در دو دسته تقسيم بندي مي شوند.

در حال تكميل/  بررسي هزينه ثبت شركت هاي مختلف

هزينه هايي كه ممكن است متغير باشند، به منطقه و يا نوع فعاليت شما يا سليقه كاركنان شركت و سهامداران شركت يا به شرايط شما بستگي دارد و هزينه هايي كه ثابت است، در ميان ثبت تمامي شركت ها يكسان است.
اما براي راه اندازي هر شركت انجام كارهايي مثل يك انتخاب يك نام مناسب و تهيه تابلو متناسب با فعاليت شركت و يا هزينه خريد لوازم اداري يا هزينه پست مدارك و همكاري با شركت هاي ديگر از جمله هزينه هاي ثابت ثبت شركت مي باشد كه شما از همان ابتدا بايد به آن توجه نماييد و از آنها غافل نشويد تا با برنامه‌ ريزي مناسب پيش برويد.

ثبت انواع شركت به چه ميزان سرمايه احتياج دارد؟

ميزان سرمايه براي ثبت شركت هاي مختلف براي شروع متفاوت مي باشد. براي مثال هرچه تبليغات شما براي شناخت بيشتر افراد نسبت به شركتتان بيشتر شود و يا هزينه هاي راه اندازي شركت شما بالا برود، سرمايه‌ اي كه براي شروع نياز داريد نيز بيشتر خواهد شد. اما ممكن است كه در منطقه و يا كشوري بخواهيد ثبت شركت نماييد كه هزينه ثبت شركت براي شما از همان ابتدا بيشتر از مناطق ديگر باشد. اما ممكن است كه ثبت شركت در آن منطقه از اعتبار بيشتري برخوردار باشد و آن براي اعتبار شركت شما بسيار سودمند مي باشد.

نوع شركتي كه قصد داريد آن را راه اندازي نماييد، در هزينه و سرمايه هاي اوليه شما بسيار مهم خواهد بود. براي مثال شركت هاي تضامني و شركت هاي سهامي خاص و شركت هايي با مسئوليت كم و محدود يا شركت تعاوني از جمله شركت‌ هاي تجاري هستند و هزينه ثبت شركت هاي تجاري با هزينه ثبت شركت هاي مدني كاملا متفاوت خواهد بود. اگر شركت شما در مناطق آزاد به ثبت برسند، هزينه هاي پرداختي شما بسيار بيشتر خواهد بود.

پيشنهاد مي كنيم از هزينه هاي ثبت شركت خود به صورت دقيق‌ تر با خبر شويد و با سايت و يا از طريق شماره تلفن ثبت شركت نيك با مشاوران و پشتيبان اين شركت مشورت نماييد تا اطلاعات لازم را از آنها دريافت كنيد و با دانش و اطلاعات بيشتر در اين راه قدم بگذاريد. شركت نيك از جمله شركت هايي است كه در ثبت انواع شركت به شما كمك خواهند نمود و شما را در اين راه راهنمايي مي كنند.

در حال تكميل/  بررسي هزينه ثبت شركت هاي مختلف

زمان لازم براي ثبت شركت

اين كه چقدر زمان مي برد تا شركت ثبت شود؟ به فاكتور هاي مختلفي بستگي دارد. در ابتدا شما بايد نام شركت را اعلام كنيد تا به مرحله تاييد برسد و اين كه شما در چه شهر و چه منطقه اي قصد داريد شركت خود را تاسيس نماييد، اين كار در حدود يك تا چهار روز ممكن است زمان ببرد. اما اگر در تهران و استان‌ هاي بزرگ قصد تاسيس موسسات غير تجاري و يا ثبت شركت را داريد، اين كار معمولاً كمتر از سه روز انجام مي‌ شود.

در مرحله دوم شما بايد مدارك لازم را به همراه ديگر سهامداران و ديگر شركاي خود به ارگان مربوطه تحويل بدهيد و اين مرحله كمي طولاني خواهد شد زيرا تا زماني كه شما تمامي مدارك را به صورت كامل تهيه نكنيد، اين مرحله به اتمام نخواهد رسيد. شما بايد گواهي هاي عدم سوء پيشينه را به بازرس تحويل بدهيد تا يك هفته بعد از آن مدارك شما امضا شده به شما داده شود.

ثبت كدام شركت ها هزينه كمتري در پي خواهند داشت؟

اين سوال كه بهتر است چه شركتي ثبت كنيم؟ براي بسياري از افراد كه دغدغه فراهم نمودن هزينه هاي ابتدائي ثبت شركت را دارند، بسيار به وجود مي آيد و از پرتكرار ترين سوالاتي است كه در اين زمينه ذهن سرمايه داران و سرمايه گذاران را به خود مشغول مي كند. اما بايد بگوييم كه زماني كه شما شركتتان را در مناطق كم هزينه و با اعتبار كمتر تاسيس نماييد، هزينه هاي ابتدايي آن نيز كمتر خواهد بود. اما زماني كه شركت خود را در يك مكان بسيار شلوغ با وضعيت اقتصادي بسيار خوب تاسيس نماييد، هزينه هاي ابتدايي نيز بيشتر خواهد شد.

هزينه ثبت شركت در ايران

هزينه ثبت شركت خدماتي و يا شركت‌ هاي تجاري هيچ گاه ثابت نمي باشند. مخصوصاً هزينه ثبت شركت در ايران هميشه با نوسانات زيادي همراه بوده است و فاكتورهاي بسياري وجود دارند كه بر روي هزينه نهايي ثبت شركت ها تاثير مي گذارند. اگر شما ثبت شركت را به صورت اينترنتي و آنلاين انجام دهيد، آنگاه هزينه‌ هاي پرداختي شما نيز به صورت چشمگير كاهش پيدا مي‌ كند و ديگر نيازي نيست كه به صورت حضوري به ارگان هاي مربوطه مراجعه كنيد.

با مراجعه به سايت هاي مربوط به ثبت شركت، بسياري از هزينه ها اضافي حذف مي شود و تنها نياز است كه شما مدارك را اسكن نماييد و در سامانه هاي مربوطه بارگذاري كنيد. شما براي انجام اين فرآيند نيازي نيست كه هزينه هاي چشمگيري را پرداخت نماييد. به همين خاطر است كه ما پيشنهاد مي كنيم كه به شركت نيك مراجعه كنيد و به صورت آنلاين و غير حضوري از پشتيبانان و متخصصان اين شركت تقاضا نماييد تا تمامي مراحل ثبت شركت را براي شما به انجام برسانند.

هزينه ثبت شركت در خارج از كشور

هزينه ثبت شركت در هر كشوري متفاوت خواهد بود و شما براي ثبت شركت خود در هر كشور نياز به يك سرمايه اوليه خواهيد داشت اما مقدار سرمايه ثابت اين ثبت شركت ها در هر مكان و منطقه متفاوت مي باشد. براي مثال در كشور اتريش نياز به ۳۵ هزار يورو براي فراهم نمودن سرمايه داريد و يا در كشور آلمان ۲۵ هزار يورو براي فراهم كردن هزينه ابتدائي نياز است. اما در كشوري مانند سوئيس كه وضعيت اقتصادي آن بسيار عالي است، نياز به ۱۰۰ هزار فرانك براي فراهم نمودن هزينه ابتدايي ثبت شركت خواهيد داشت و البته اين مقدار براي ديگر كشورهاي اروپايي كمتر مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۵:۵۰ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی