معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

اطلاعاتي جامع درباره سامانه ثبت شركت

راه اندازي سامانه ثبت شركت بدين منظور است كه افراد براي ثبت شركت مجبور به مراجعه حضوري نباشند و بتوانند از خدمات اينترنتي در اين رابطه بهره مند شوند.
بعد از اين كه نوع شركت و هم چنين شركا مشخص شدند، براي اينكه ساير مراحل ثبت شركت مربوط به اداره ثبت شركت ها را انجام دهيد از طريق سامانه ثبت شركت مي توانيد اقدام نماييد تا به ثبت شخصيت حقوقي بپردازيد.
در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي در رابطه با سامانه ثبت شركت ها خواهيم پرداخت تا آگاهي كافي در اين زمينه را داشته باشيد و براي فعاليت هاي تجاري خود قانونمند عمل كنيد.

 

سامانه ثبت شركت
در سامانه ثبت شركت تمامي مراحلي كه براي ثبت يك شركت نياز است به صورت اينترنتي انجام مي شود  و حتي صورت جلسه مربوط به ثبت تغييرات شركت را نيز مي توانيد از طريق اين سامانه به صورت آنلاين انجام دهيد. انواع مختلفي از ثبت شركت وجود دارد كه هر كدام با مزايا و معايبي همراه هستند. با توجه به شرايطي كه داريد بايد شركتي را ثبت كنيد كه‌ مناسب كسب و كارتان باشد. براي ثبت در اين سامانه بايد مداركي را آماده كنيد و مراحل آن را به درستي انجام دهيد.  سامانه ثبت شركت نيك در تمامي مراحل راهنمايي هاي لازم را انجام مي دهد و خدمات آنلاين خود را به بهترين شكل ممكن انجام مي دهد. متخصصين و وكلاي درجه يك اين مجموعه راهنمايي هاي لازم را براي انتخاب درست انجام مي دهند تيم ثبت شركت نيك با سال ها سابقه فعاليت در اين زمينه بهترين مشاور در اين زمينه خواهند بود.

مزاياي سامانه ثبت شركت
در گذشته مراحل ثبت شركت به صورت حضوري انجام مي پذيرفت كه وقت گير بود و با مشكلات زيادي همراه بود. امروزه براي انجام خدمات به شكل غير حضوري سامانه ثبت شركت راه اندازي شده است. از طريق سامانه ثبت شركت نيك به صورت كاملا غير حضوري و آنلاين به ثبت شركت مي توانيد بپردازيد. از ليست پيشنهادي موضوع فعاليت شركت را مي توانيد انتخاب كنيد و به افتتاح حساب بانكي شركت سهامي خاص به شكل آنلاين بپردازيد.

  از طريق ثبت شركت نيك خيلي سريع و راحت شركت و يا برند خود را مي توانيد ثبت نماييد و ‌تمامي مراحل ثبت را با خيالي راحت به كارشناسان و متخصصان مجموعه بسپاريد. براي اينكه به فعاليت هاي اقتصادي خود رسميت ببخشيد و آنها را قانوني كنيد بهتر است به ثبت شركت در اين سامانه بپردازيد. اينگونه در مواقعي كه شركت هاي ديگر براي بستن قرار داد با شركت شما تمايل داشته باشند مشكلي وجود نخواهد داشت و از طريق استعلام، قانوني بودن فعاليت هايتان را متوجه خواهند شد و اعتماد بيشتري به فعاليت هايتان مي كنند. با ثبت شركت در سامانه آينده اي روشن براي خود رقم بزنيد و كسب و كار خود را رونق دهيد.


اهميت ثبت شركت
اگر فعاليت خود را با ثبت شركت قانوني كنيد مي توانيد به راحتي آن را توسعه دهيد و از تسهيلات بانكي استفاده كنيد. هم چنين امكان شركت در مناقصه ها و مزايده هاي بين المللي را نيز خواهيد داشت و وام كارآفريني مي توانيد دريافت كنيد. با ثبت شركت در سامانه در فضاي رقابتي كسب و كارها موفق تر عمل مي كنيد و با افزايش جذب مشتري فروش بيشتري از محصولات را خواهيد داشت، در نتيجه سود بيشتري نيز كسب مي كنيد. در تقسيم سود شركت و انتقال دادن مديريت اهميت ثبت شركت بيشتر به چشم خواهد خورد. سامانه ثبت شركت نيك با انجام كليه مراحل ثبت شركت در سريع ترين زمان ممكن، امكان حضور شما را در پروژه هاي بزرگ فراهم مي كند تا قادر به بستن قراردادهاي مهم در كسب و كارتان باشيد و پيشرفت نماييد.

هزينه ثبت شركت
هزينه اي كه براي ثبت شركت پرداخت مي كنيد ثابت نيست و با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي شود. چاپ آگهي در روزنامه رسمي، درج آگهي در روزنامه كثيرالانتشار، پست كردن مدارك، واريزي هاي اداره ثبت، پلمپ دفاتر و حق الوكاله از جمله عوامل تاثيرگذار در اين قيمت مي‌ باشند. اگر بخواهيد شركت هاي سهامي تاسيس كنيد دفتر سهام و برگه هاي سهام مربوط به سهامداران را بايد تهيه نماييد. سامانه ثبت شركت نيك با در نظر گرفتن كليه مخارج كمترين هزينه را براي مخاطب در نظر مي گيرد. تمام تلاش اين مجموعه كسب رضايت مشتري مي باشد و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نمي كند. برخورد حرفه اي سرلوحه كار تمام پرسنل ثبت شركت نيك مي باشد.

مدت زمان ثبت شركت از طريق سامانه
 ثبت شركت از طريق سامانه ثبت چيزي حدود بيست و پنج تا سي و‌ پنج روز كاري زمان لازم دارد. متخصصين امور ثبتي شركت نيك تمامي مراحل را به صورت گام به گام و اصولي انجام مي دهند تا هيچگونه اتلاف وقتي صورت نگيرد  و نيازي به تكرار روند مراحل ثبت شركت نباشد. پيچيدگي هاي زيادي در اين مسير وجود دارد كه بايد توجه ويژه به آنها داشت تا كار به صورت اصولي پيش برود  و مسير را طولاني نكند. از هر كجاي ايران كه باشيد قادر به استفاده از خدمات سامانه ثبت شركت نيك خواهيد بود. در صورتي كه قصد داريد به ثبت شركت بپردازيد با شماره تماس هاي موجود در سايت تماس حاصل فرماييد و راهنمايي هاي لازم را از كارشناسان مجرب مجموعه دريافت نماييد.


ثبت انواع شركت در سامانه
انواع شركت هاي تجاري در قانون جمهوري اسلامي ايران وجود دارد كه شامل شركت سهامي خاص، شركت سهامي عام، شركت نسبي، شركت تضامني، شركت مختلط سهامي، شركت مختلط غير سهامي، شركت با مسئوليت محدود و تعاوني خواهد بود. ثبت شركت نيك با توجه به اينكه در چه زمينه اي فعاليت مي كنيد و چه برنامه اي براي آينده داريد راهنمايي هاي لازم را در انتخاب درست شركت انجام مي دهد تا در هر كجاي كشور قادر به راه اندازي آن باشيد.

شركت سهامي خاص و مسئوليت محدود جز شركت هايي با آمار بالا از نظر تقاضا مي باشند. چون شرايط قانوني ثبت آساني دارند. به طور مثال در شركت مسئوليت  تنها دو شريك با سرمايه اندك حدود صدهزار تومان براي ثبت مي توانند اقدام كنند. اما شركت هاي ديگر هم تعداد اعضاي بيشتري لازم دارد هم سرمايه بيشتري نياز مي باشد. با ثبت در سامانه ثبت شركت نيك اعضا و شركا فعاليت هاي تجاري قانوني مي توانند داشته باشند  و سودي كه حاصل مي شود را بين خود تقسيم كنند. با توجه به اهدافي كه در سر داريد بهترين شركت را براي ثبت در سامانه انتخاب نماييد و از مزاياي آن بهره مند شويد.

جهت ثبت انواع شركت هاي تجاري با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس بگيريد.
همچنين ميتوانيد در تمامي زمينه هاي ثبتي از جمله ثبت شركت ، ثبت برند تجاري ، ثبت تغييرات شركت با مشاورين ما در تماس باشيد.

نقل و نقول : فوت و فن

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۴:۴۸ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی