معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

انواع دسته بندي شركت

متناسب با دسته بندي شركت ها انتظار داريم كه انواع ثبت شركت ها نيز تفاوت پيدا كند. ثبت شركت ها در دو دسته مدني و همچنين شركت هاي تجاري صورت مي گيرد و فعاليت هايي كه در اين دو دسته از شركت ها به انجام مي رسد، متفاوت مي باشند.

براي مثال در دسته تجاري فعاليت هاي شركت تحت نظر قانون انجام مي شود و هدف از شكل گيري و ثبت اين شركت به دست آوردن سود و منفعت بيشتر مي باشد كه شركت ها و سهامداران اين شركت ميان خود سود و منفعت به دست آمده را تقسيم مي كنند.

در كل شركت هاي تجاري از هفت زير شاخه تشكيل شده اند كه ما در ادامه به اين ۷ مورد اشاره خواهيم نمود.

شركت هاي تجاري خود به ۷ دسته تقسيم مي شوند:

  • اولين دسته آن شركت سهامي مي باشد كه زير دسته آن شركت هاي سهامي عام و خاص قرار دارند.
  • دسته دوم شركت هاي با مسئوليت هاي محدود هستند.
  • دسته سوم را شركت هاي تضامني تشكيل مي دهند.
  • زير شاخه چهارم شركت مختلط غير سهامي مي باشد.
  • زيرشاخه پنجم و ششم به ترتيب شركت هاي مختلط سهامي و شركت هاي نسبي مي باشند.
  • در آخر شركت تعاوني مصرف و توليد از جمله زير شاخه هاي شركت تجاري شناخته شده اند.

نوع ديگر انواع ثبت شركت، شركت هاي مدني مي باشند كه مالكين متعدد در تمام واحد ها در اين شركت اجتماع پيدا كرده اند و تمام سهام نقدي و غير نقدي افراد حقوقي و حقيقي باعث شكل گيري اين شركت شده است و هر فردي به صورت جداگانه مالك و صاحب اين سرمايه و سهام مي باشد و هركس موظف است كه به صورت مشاركتي سهام كل را اداره نمايد.

آشنايي با چندين شيوه ثبت شركت

همچنين جهت ثبت تغييرات شركت ميتوانيد در سامانه ثبت نيك اقدام كنيد.

مزايا و معايب ثبت شركت در ايران و در خارج كشور چه مي باشد؟

از جمله مزايا و معايب ثبت شركت در ايران و يا در خارج از كشور اين است كه كسب و كار تمام افراد رسمي مي شود و فعاليت هاي آنها اسم و رسم پيدا مي كند.

اولين موضوعي كه بايد تمام شركت ها به آن توجه نمايند، اين است كه تمام افراد اگر بتوانند در يك شركت با هم همكاري نمايند، مي توانند يك هدف را دنبال كنند و تمامي كارها ميان افراد تقسيم شود و در آخر تمامي سود حاصله را ميان خود تقسيم نمايند و از اين طريق، با كمك اسناد و مدارك از حقوق افراد دفاع شود.

براي ثبت شركت افراد بايد هزينه هايي را پرداخت نمايند زيرا بايد متناسب با نوع فعاليتي كه دارند، مسئوليت سهام خود را بر عهده بگيرند. به همين دليل بايد هزينه هايي را كه به صورت قانوني مشخص شده است پرداخت نمايند. براي مثال ماليات و يا هزينه تمبر و هزينه هاي ثبتي كه طي اين مسير با آن مواجه مي شوند، بر دوش آنان مي باشد و در انتها هزينه نهايي ثبت شركت در ميان تمامي شركا تقسيم خواهد شد.

مدارك مورد نياز انواع ثبت شركت

انواع ثبت شركت در ايران به صورت كلي و مشترك در تمامي انواع ثبت شركت ها، نياز به مدارك مشخصي دارد. براي اين منظور مي توانيد به صورت اختصاصي تحقيق نماييد كه مدارك مورد نياز براي انواع ثبت شركت كدامند؟ اما به صورت كلي بعضي از مدارك در ميان ثبت انواع شركت ها مشترك مي باشد.

براي مثال جلد تمام اوراق ثبت شركت سهامي خاص به همراه امضاء تمامي شركا در زير آن لازم مي باشد. همچنين براي ثبت شركت اظهارنامه پاياني كه توسط شركا و دارندگان سهامي خاص وجود دارد نيز نياز مي باشد.

فتوكپي شناسنامه تمام شركا و فعالان در شركت نيز الزامي مي باشد و بايد اين موضوع را مدنظر قرار دهيد كه بايد با يك كارشناس به صورت حضوري مشورت نماييد تا به شما تمام راهنمايي ها و مشورت هاي لازم را ارائه دهد و به شما بگويد كه چه مداركي نياز داريد و همينطور از او كسب اطلاعات نماييد كه هزينه پاياني ثبت شركت براي شما چقدر مي باشد.

آشنايي با مراحل ثبت شركت

انواع ثبت شركت در خارج از كشور

براي انواع ثبت شركت نياز است كه اين مسئله را بدانيد كه مقررات و قوانين ثبت شركت در هر كشور و در هر منطقه اي متفاوت مي باشد و ممكن است هزينه هاي نهايي نيز براي هر كدام از شركت ها متفاوت باشد. از طرف ديگر شما بايد به يك دفتر مركزي براي ثبت انواع شركت مراجعه نماييد و از اين طريق از نظر اقتصادي و فرهنگي تمامي ابعاد لازم را بررسي كنيد.

براي آن كه بتوانيد كسب و كار خود را در كشورهاي خارجي راه اندازي نماييد، نياز است از نظر اقتصادي و فرهنگي وضعيت آن كشور را مورد بررسي قرار دهيد و بايد وضعيت مهاجرين آن كشور را نيز مد نظر قرار دهيد و از اين طريق سرمايه گذاري خود را گسترش دهيد و شناخت بسيار عميقي نسبت به آن كشور و ساكنين آن كشور به دست آوريد.

شما مي توانيد براي مشاهده تمامي مدارك و كسب اطلاعات درباره كشور هاي خارجي و دانستن هر نوع مطلبي در خصوص ثبت شركت، با متخصصين مشورت نماييد و مانند شركت هاي نامي و معروف، همانند شركت نيك بدون هيچ مشكلي شركت خود را به ثبت برسانيد.

مزاياي ثبت شركت در خارج از كشور

از جمله مزايايي كه ثبت انواع شركت در خارج از كشور براي مالكان شركت ها در پي خواهد داشت، اين است كه آنها مي توانند اقامت انواع كشورهاي اروپايي را دريافت نمايند. علاوه بر آن مي توانند حساب بين المللي در تمامي بانك هاي خارجي افتتاح كنند و تمامي تحريم هاي خارج را دور بزنند و آنها را بر دوش كشور بگذارند.

به علاوه مالكان شركت ها مي توانند توانايي بسيار بيشتري در مديريت تمامي منابع انساني پيدا كنند و از معافيت هاي مالي نيز استفاده نمايند. شركت نيك از جمله شركت هايي است كه در حال بين المللي نمودن فعاليت هايش در سراسر كشور هاي اروپايي و همينطور ايران مي باشد و در آينده اي نه چندان دور اهداف خود را محقق مي سازد.

مشاورين ثبت شركت نيك

شما ميتوانيد جهت اطلاع بيشتر از نحوه ثبت تغييرات شركت و همچنين مشاوره در زمينه هاي ثبت شركت ، ثبت برند تجاري و ديگر امور ثبتي ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرماييد.

 

نقل و قول : دستي بر ايران

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۷:۰۸ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی