معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

همچنان كه از تاريخي كه به ثبت شركت خود اقدام كرديد، مي گذرد اعتبار شركتتان بيشتر مي شود و با كشورهاي ديگر مبادلات تجاري مي توانيد انجام دهيد.
در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي در رابطه با ثبت كردن شركت، مراحل انجام و مزاياي آن خواهيم پرداخت تا آگاهي خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

سامانه ثبت شركت

ثبت شركت

اگر قصد داريد در كسب و كار خود موفق شويد، به ثبت آن اقدام نماييد تا از مزاياي آن بهره مند شويد. با ثبت كردن شركت، در فروش سهم بيشتري خواهيد داشت و در بين رقبا موفق تر عمل خواهيد كرد.

وقتي اعتبار كسب و كار خود را با ثبت شركت بالا مي بريد،  مشتريان اعتماد بيشتري به شما پيدا مي كنند و اين امكان برايتان فراهم مي شود كه در رابطه با  شركت هاي داخلي و بين المللي به دريافت نمايندگي بپردازيد. وقتي شركت خود را ثبت مي كنيد، تبليغات رسمي مي توانيد داشته باشيد و اعضاي شركت حقوق قانوني دريافت مي كنند.  

از مزاياي ثبت شركت اين است كه وظايف و مسئوليت هاي شركت بين اعضا تقسيم مي شود و از امكاناتي كه سازمان هاي دولتي دارند، برخوردار خواهيد شد. مشاورين ثبت نيك با سال ها تجربه در زمينه ثبت شركت و برخورداري از پرسنلي متخصص، ثبت را به بهترين شكل و در كوتاه ترين زمان برايتان انجام مي دهند.
در صورت نياز به راهنمايي در زمينه ثبت كردن شركت با شماره تماس هاي موجود در سامانه ثبت نيك تماس حاصل فرماييد و اطلاعات لازم را از كارشناسان مجموعه دريافت كنيد. پشتيباني در تمام طول شبانه روز از جانب كارشناسان مجموعه صورت مي گيرد.
همچنين ميتوانيد جهت ثبت تغييرات شركت با سامانه ثبت شركت نيك با شماره ۸۸۸۸۸۸۲۲ و سايت nikregister.com در ارتباط باشيد.

ثبت شركت

اهداف ثبت كردن شركت 

ثبت كردن شركت با اهداف مختلفي مي تواند صورت بگيرد كه از جمله آنها دريافت وام از بانك ها،   شركت در انواع مناقصات و نمايشگاه ها، جذب مشتريان بزرگ تر و داشتن اعتبار بين مشتريان، بستن قرار داد با شركت ها و هم چنين ادارات خصوصي و دولتي خواهد بود.

با ثبت كردن شركت مي توانيد كسب و كار قبلي خود را توسعه دهيد و گام هاي بزرگ تر برداريد. سامانه ثبت نيك تلاش مي نمايد، شركتي ثبت كنيد كه ضمن پرداخت ماليات كمتر از تسهيلات بانكي بتوانيد استفاده كنيد.

هم چنين متخصصين و پرسنل كارآزموده و مجرب اين مجموعه كمك مي كنند بر اساس نياز ها و اهدافتان، بهترين نوع شركت را انتخاب نماييد.
اگر قصد داريد بيشترين سوددهي را بين رقبايتان داشته باشيد و در شبكه هاي اجتماعي به بهترين شكل به جذب مشتري بپردازيد، با كارشناسان سامانه نيك در ارتباط باشيد.

هزينه ثبت شركت 

هر كسب و كار و تجارتي براي اينكه فعاليت خود را آغاز كند، بايد هزينه هايي را براي اين منظور در نظر بگيرد. هزينه ثبت شركت نيز به صورت متغير و ثابت خواهد بود. هزينه اي كه در رابطه با نام شركت، تهيه گيره و پوشه و هزينه پست مدارك به اداره ثبت شركت ها پرداخت مي كنيد را هزينه ثابت مي گويند. عواملي چون نوع شركت كه سهامي خاص يا عام، تعاوني، تضامني و ... مي باشد در هزينه هاي ثبت كردن شركت تاثيرگذار مي باشد.

اين هزينه با بالا رفتن سرمايه شركت بيشتر مي شود و موجب بالا رفتن اعتبار شركت خواهد شد. تمام تلاش سامانه ثبت شركت نيك ارائه هزينه اي مناسب به جهت ثبت كردن شركت مي باشد و هدفي جز كسب رضايت مشتري ندارد.

مدت زمان لازم براي ثبت كردن شركت 

مدت زماني كه طول مي كشد تا يك شركت به ثبت برسد را در دو مرحله مي توان بازگو كرد. در مرحله اول مدت زماني طول مي كنيد تا نام شركت تاييد شود. با توجه به اينكه ثبت را در كدام شهر انجام مي دهيد، بازه زماني ۱ تا ۴ روز را به طور  ميانگين خواهيم داشت تا نام شركت به تاييد برسد.

در مرحله بعد مدت زماني نيز براي جمع آوري مدارك لازم داريد كه اين اقدام معمولا بازه زماني ثبت شركت را طولاني مي كند، چون حتي ممكن است چند هفته طول بكشد تا گواهي عدم سوء پيشينه كه مربوط به اعضاي هيئت مديره و هم چنين بازرسين شركت مي باشد را تحويل دهيد.
متخصصين و وكلاي سامانه ثبت شركت نيك همه تلاش خود را مي كنند كه اين بازه زماني را كوتاه كنند و مراحل ثبت شركت را در سريع ترين زمان ممكن انجام دهند.

ثبت شركت

مدارك مورد نياز براي ثبت

براي ثبت كردن شركت نياز به ارائه مداركي داريد كه شامل  كپي شناسنامه و كارت ملي، آدرس و كدپستي منزل يا دفتر كار، انتخاب نام شركت و ‌نوع فعاليت آن و در نهايت تكميل فرم اطلاعات خواهد بود. همچنين نياز داريد كه حداقل دو نفر عضو را براي ثبت كردن شركت انتخاب نماييد كه اين دو شريك و يا حتي اعضاي خانواده مي توانند باشند. كارشناسان ثبت نيك در تمامي اين مراحل براي جمع آوري درست مدارك، راهنمايي هاي لازم را انجام مي دهند. هر چه مدارك را سريعتر آماده كنيد، بازه زماني كوتاه تري براي ثبت كردن شركت خود خواهيد داشت.

مراحل ثبت كردن شركت 

در ابتدا بايد با كمك مشاورين مجموعه نيك، نوع شركت را مشخص نماييد و شركت و سهامداران شركت را تعيين نماييد.

در مرحله بعدي ميزان سرمايه و نوع آن را تعيين كنيد  و اينكه شركت شما دقيقا در رابطه با چه موضوعي قصد فعاليت دارد، مشخص كنيد.

در اين مرحله به انتخاب نام شركت بپردازيد  و مشخص كنيد كه اعضاي هيئت مديره چه سمتي دارند. مداركي كه مورد نياز است را تكميل و امضا كنيد. مدارك را به اداره ثبت شركت ها ارسال كنيد كه اين كار را سامانه ثبت نيك انجام خواهد داد.

در مرحله آخر براي آگهي ثبت شركت در روزنامه رسمي، هزينه آن را پرداخت نماييد.

تمامي مراحل ذكر شده زير نظر متخصصين اين مجموعه صورت مي گيرد تا هيچ گونه اشكالي در روند كار رخ ندهد و در زمان كوتاهي شركت خود را به ثبت برسانيد.

شما ميتوانيد جهت اطلاع بيشتر از نحوه ثبت شركت و همچنين مشاوره در زمينه هاي ثبت تغييرات شركت، ثبت برند تجاري و ديگر امور ثبتي، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرماييد.

نقل قول : تحليل بازار

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۶:۴۷ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی