معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

قوانين ثبت شركت

قوانين ثبت شركت در كل كشور به يك شكل خواهد بود كه بر اساس قانون تجارت ايران مي باشد. بر اساس قوانين ثبت شركت در ايران اداره كل ثبت شركت ها و موسسات غير تجاري به منظور تاسيس شركت، مرجعي رسمي به شمار مي آيد. تمام مراحل نيز زير نظر همين اداره خواهد بود. اين اداره بر مجموعه هاي ثبتي نظارت مي كند و به امور آنها رسيدگي مي كند.

سامانه ثبت شركت نيك با آگاهي از تمام مقررات و قوانين ثبت شركت پشتيباني هاي لازم را در تمامي مراحل فراهم مي آورد تا هيچ مشكلي در هيچ مرحله از ثبت رخ ندهد و مجبور به دوباره كاري نباشيد.

 

اصلي ترين قوانين ثبت شركت 

بر اساس قوانين ثبت شركت هر واحد ثبتي به مدت حداكثر ده روز از تاريخ ثبت شركت فرصت دارد تاسيس شركت و تغييرات آن را براي درج در روزنامه رسمي جمهوري اسلامي ايران و هم چنين روزنامه محلي اعلام كند. تا ۳ ماه از تاريخ اعلام واحد ثبتي اسامي اشخاص حقيقي ايراني و همچنين خارجي همراه با تسليم سه نسخه اظهارنامه ثبت مي شود.

 

پس از اينكه مفاد اظهارنامه در دفتر ثبت تجاري به ثبت رسيد، واحد ثبتي بايد تا حداكثر ده روز از تاريخ تسليم يك نسخه امضا شده از اظهارنامه ثبت را ممهور كند و به اظهار كننده ارائه دهد تا به ثبت در دفتر ثبت تجاري اقدام شود. اظهار كننده نيز يك هفته فرصت دارد تا اگر در مفاد اظهارنامه هر گونه تغييري رخ مي دهد طي سه نسخه  اظهارنامه اي جديد را تنظيم كند و براي ثبت در دفتر ثبت تجاري به واحد ثبتي سازمان ارائه دهد.

 

مراحل ثبت شركت 

در مرحله اول يايد اطلاعات عمومي نظير نوع شركت و نام شهر بايد تكميل شود. سپس اطلاعات هويتي فرد متقاضي بايد ثبت شود. در اين مرحله نام شركت بازرگاني انتخاب مي شود كه براي اين منظور از قبل ۵ اسم را بايد آماده كنيد كه يكي از آنها نهايي شود.

 

سپس حوزه فعاليت شركت را مشخص كنيد و در رابطه با سرمايه اوليه شركت تصميم گيري نماييد. سپس بايد به تعيين اعضاي هيئت مديره و افراد كليدي بپردازيد.در اين مرحله چاپ آگهي شركت در روزنامه  كثيرالانتشار لازم است.

 

در اين مرحله است كه اساسنامه شركت به نمايش در مي‌آيد تا هر گونه اصلاحي كه لازم دارد انجام دهيد. در مرحله آخر كه همه مدارك را ارائه داديد با استفاده از كد ثبت شده شركت به چاپ آگهي در روزنامه رسمي مي توانيد بپردازيد.

 

سامانه ثبت شركت نيك با سال ها سابقه در زمينه ثبت شركت و ثبت تغييرات شركت . ثبت برند و آشنايي با قوانين آن تمام مراحل را در مدت زمان كمي انجام مي دهد و همه تلاش خود را مي كند كه ثبت شركت در بازه زماني كوتاهي صورت بگيرد و بتوانيد از مزاياي آن هر چه سريع تر استفاده كنيد.

اطلاعاتي درباره قوانين ثبت شركت

ضرورت ثبت شركت 

سامانه ثبت شركت نيك با آگاهي از قوانين ثبت شركت تلاش مي كند تا هر چه زودتر شما را به سمت موفقيت سوق دهد. تيم تخصصي اين مجموعه شامل  كارشناسان زبده و وكلاي درجه يك مي ‌باشد كه همگي تخصص لازم را در ارتباط با ثبت شركت دارند و راهنمايي هاي لازم را در طول مسير انجام مي دهند.

 

با ثبت شركت و قانوني كردن فعاليت هاي خود سرمايه گذاران اعتماد بيشتري براي همكاري با شما خواهند داشت و قادر خواهيد بود در بسياري از مناقصه ها و مزايده هاي بين المللي شركت كنيد.هر چه مشتري بيشتري جذب نماييد فروش بيشتري خواهيد داشت و در فضاي رقابتي موفق تر عمل خواهيد كرد.

 

بهره گيري از وام هاي كارآفريني و تسهيلات بانكي نمونه‌هايي از مزيت ثبت شركت مي باشد. همه اينها دلايلي بود كه سبب مي شود همه افراد براي قانوني كردن فعاليت هايشان به ثبت شركت روي آورند. در صورت نياز به راهنمايي در زمينه قوانين ثبت شركت و ضرورت ثبت ان با كارشناسان مجموعه در ارتباط باشيد.

 

مدارك لازم براي ثبت شركت

يكي از قوانين ثبت شركت ارائه مدارك به صورت كامل مي باشد كه شامل ارائه كپي مدارك هويتي كليه اعضا، ارائه اقرار نامه شركت، ارائه گواهي عدم سابقه كيفري اعضاي شركت و بازرسين، دو نسخه از اساسنامه، اظهارنامه و صورتجلسه موسسين شركت، معرفي نامه نماينده يا نمايندگان، مدارك تحصيلي هيئت موسسين و گواهي پايان خدمت هيئت موسسين خواهد بود.

 

البته اين مدارك كلي مي ‌باشد و با توجه به نوع شركت ارائه برخي از آنها لازم مي ‌باشد. ثبت شركت نيك با توجه به نوع شركتي كه قصد ثبت داريد راهنمايي هاي لازم براي جمع آوري مدارك انجام مي دهد. در صورت نياز به اطلاعات بيشتر با شماره تماس هاي موجود در سايت تماس حاصل فرماييد و مشاوره هاي لازم را دريافت نماييد.

 

انواع شركت براي ثبت 

در قوانين ثبت شركت قادر به ثبت هفت نوع شركت خواهيد بود كه انتخاب آن با توجه به زمينه كاري و هدفتان خواهد بود. انواع شركت سهامي خاص، سهامي عام، تضامني، تعاوني، نسبي، مسئوليت محدود و مختلط سهامي و غير سهامي از جمله انواع شركت براي ثبت مي باشند كه در اين رابطه تيم ثبت شركت نيك پشتيباني هاي لازم را ارائه دهد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

اطلاعاتي درباره قوانين ثبت شركت

در رابطه با هزينه ها نيز مي توان گفت كه هر ثبت شركت هزينه هايي را در خصوص درج آگهي در روزنامه رسمي و واريزي هايي كه اداره ثبت شركت عنوان مي كند خواهد داشت. اگر قصد داريد كمترين هزينه را در ثبت شركت داشته باشيد با مشاوران سامانه ثبت شركت نيك تماس برقرار كنيد. هدف اين مجموعه كسب رضايت مشتري است و در اين راه با تمام وجود تلاش خواهد كرد.

 

جهت ثبت انواع شركت هاي تجاري با شماره 02188888822 تماس بگيريد.همچنين ميتوانيد در تمامي زمينه هاي ثبتي از جمله ثبت شركت ، ثبت برند تجاري ، ثبت تغييرات شركت با مشاورين ما در تماس باشيد.

نقل و قول : پارس ناز

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۶:۵۰ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی