معرفي برند ها و شركتهاي معتبر
خدمات ثبت

ثبت شركت در ايران

اگر فرد يا افرادي توانايي و تخصصي دارند كه قابل ارائه باشد، با داشتن سرمايه و ثبت شركت خواهند توانست آن را پياده سازي كنند و با  ثبت برند تجاري  كالاي خود را از سايرين جدا و به شكلي اختصاصي درآوردند.

ثبت شركت نيك با سال ها سابقه در اين زمينه و داشتني تيمي تخصصي موجب مي شود به اهدافي كه داريد دست پيدا كنيد و با ثبت شركت در ايران به مدارج بالاتري برسيد. از مشاوره رايگان شركت مي توانيد استفاده كنيد و در رابطه با مزايا و معايب ثبت شركت در ايران، اطلاعات لازم را كسب كنيد تا بهترين تصميم را در رابطه با فعاليت تان به شكل حقيقي و حقوقي بگيريد.

مزاياي ثبت شركت در ايران

با ثبت شركت در ايران كليه افرادي كه در هيئت مديره هستند و جز شركت محسوب مي شوند، مسئوليت مشتركي خواهند داشت كه اين خود سبب جلب اعتماد ساير افراد و شركت ها مي شود تا با شركت شما تعامل و همكاري كنند. در شراكتي كه به شكل حقوقي باشد، همه ي شركت سود مي برند و اگر مشكلي احتمالي رخ دهد، رفع آن از نظر قانوني ساده تر خواهد بود . با ثبت شركت در ايران قادر خواهيد بود در مناقصات و مزايده ها شركت كنيد و از سود فراواني كه به همراه دارد ، بهره مند شويد. با داشتن شركت قادر خواهيد بود از شركت هاي معتبر و بزرگ در خواست نمايندگي داشته باشيد و از مزاياي آن بهره مند شويد.
براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88888822 (021) تماس برقرار نماييد و از خدمات مجموعه ما در زمينه ثبت شركت در ايران بهره مند شويد.

خدمات ارائه شده براي ثبت شركت

ثبت شركت نيك تمام خدماتي كه براي شروع كسب و كارتان نياز خواهيد داشت ارائه مي دهد . كليه خدمات قابل ارائه در جهت ثبت شركت در ايران در سايت nikregister.com  قابل مشاهده مي باشد.
اين مجموعه فرآيند هايي چون دريافت كارت بازرگاني، ثبت تغييرات شركت، ثبت برند تجاري، رتبه بندي شركت و دريافت كد اقتصادي را در دستور كار خود قرار داده است و براي تعيين اسم شركت ليستي پيشنهادي در سايت قرار داده است.
ثبت شركت نيك با پشتيباني 24 ساعته در ارائه اطلاعات لازم در زمينه هاي مختلف ثبت شركت، سعي در بالا بردن آگاهي مشتري داشته تا بدون باقي ماندن هيچ ابهام و سوالي براي ثبت شركت در ايران اقدام نماييد.

مسئوليت مشترك شركا با ثبت شركت

يك شخص حقيقي تنها خودش مسئول مالي و حقوقي فعاليت هايش خواهد بود اما زماني كه اقدام به ثبت شركت مي كند، اعضاي هيئت‌ مديره و افرادي كه شريك هستند، مسئوليت فعاليت ها بر دوششان خواهد بود و بايد به شخص ثالث از طريق قانون پاسخگو باشند.
اين گونه تنها يك نفر مسئول همه كار ها نيست و همه افراد مسئوليتي خواهند داشت و به طبع آن شركت هاي زيادي براي همكاري درخواست خواهند داد زيرا اعتماد بيشتري به شركت خواهند داشت.
با سپردن مدارك خود به سامانه ثبت شركت نيك از مزاياي ثبت شركت بهره مند شويد و‌ گامي بزرگ براي پيشرفت خود برداريد.

مراحل ثبت شركت

براي ثبت شركت در ايران در ابتدا بايد با توجه به هدفي كه در سر داريد، نوع شركت را انتخاب نماييد و تعيين كنيد كه موضوع فعاليت شركت چه خواهد بود كه براي اين منظور آينده و هدف شركت را بايد مد نظر قرار دهيد.
در اين مرحله بايد مشخص كنيد كه چه تعداد شريك لازم داريد و مقدار سهمي كه خواهيد داشت به اطلاع برسانيد.
تمام اعضاي شركت بايد مدارك لازم را تهيه و در اولين فرصت آن را به ثبت شركت نيك تحويل دهند.
در مرحله بعد براي شركت خود بايد نامي را انتخاب كنيد كه مناسب شركت و فعاليت هايش باشد.
 در نهايت آدرس دقيق براي شركت اعلام كرده و مدارك مورد نيز ارائه گردد. انواع ثبت شركت چون سهامي خاص، سهامي عام، تعاوني، تضامني و ... در اين مجموعه صورت مي گيرد و حتي قادر هستيد شركتي غير تجاري راه اندازي نماييد.

مدارك لازم براي ثبت شركت

با توجه به نوع شركتي كه تصميم به ثبت آن داريد مدارك متفاوت خواهد بود كه در رابطه با سهامي خاص اين مدارك به شرح ذيل مي باشد.
ارائه دو برگ اظهارنامه شركت، امضا وكالتنامه، اصل سند مالكيت، دو جلد اساسنامه مربوط به شركت ، گواهي عدم سوء پيشينه و ارائه دو نسخه صورت جلسه از مجمع عمومي موسسين و ... از جمله اين مدارك خواهد بود. هم چنين ارائه كپي از شناسنامه و كارت ملي كه توسط دفاتر اسناد رسمي برابر اصل شده است، لازم مي باشد.

همه اعضاي هيئت مديره و بازرسين بايد گواهي عدم سوء پيشينه ارائه دهند.
در صورت نياز براي فعاليت خود بايد از مرجع ذيربط مجوز دريافت نماييد. مورد ديگر اين است كه به جهت بازگو كردن اين مسئله كه كارمند رسمي دولت نيستيد بايد اقرارنامه اي تنظيم كنيد و مدير عامل نيز بايد اقرارنامه اي مبني بر اينكه در شركت ديگري اين سمت را ندارد، تنظيم كند.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه مدارك ثبت شركت با كارشناسان ما در ارتباط باشيد. مجموعه ما هدفي جز كسب رضايت مشتريان ندارد و در اين راه تمام تلاش خود را نموده است.
فرم درخواست براي ثبت شركت در ايران در سايت قرار داده شده است كه در ابتدا بايد آن را پر نماييد.

همچنين ميتوانيد با شماره 02188888822جهت مشاوره رايگان تماس حاصل فرماييد.

نقل و قول : خبر گزاري تسنيم

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: سامانه ثبت شركت نيك
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۴:۱۰ ] [ وحيد قريشي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی